Sprzeciwiają się temu mieszkańcy i urzędnicy. W Starostwie Powiatowym odbyło się spotkanie w tej sprawie. - Koncepcja rozwoju Tauron zakłada bowiem likwidację większości punktów obsługi klienta i powierzenie ich zadań obsłudze telefonicznej i internetowej - mówi Henryk Kiepura, wicestrosta kłobucki. Zdaniem przedstawicieli samorządów powyższa zmiana utrudni bezpośredni kontakt z dostawcą, który jest preferowaną formą przez większość mieszkańców powiatu. W konsekwencji strona samorządowa na spotkaniu postulowała o pozostawienie dotychczasowego punktu obsługi klienta w Kłobucku. Przedstawiciele firmy Tauron zobowiązali się do ponownego przeanalizowania omawianej kwestii z uwzględnieniem podnoszonych postulatów przy podejmowaniu ostatecznej decyzji.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?