Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Te używane samochody warto kupować. Według raportu ADAC są najmniej awaryjne. Jaki samochód używany warto zakupić?

mf
Jaki używany samochód kupić, by jeszcze przez kilka lat służył nam w miarę bezawaryjnie? Nie jest to łatwy wybór. Często na szali stawia się ulubione marki z tymi, które najlepiej wypadają w rankingach, a do których niekoniecznie jesteśmy przekonani. Jednym z rankingów bezawaryjności aut, który warto wziąć pod uwagę przy kupnie używanego samochodu jest ten przygotowywany przez ADAC.  Które samochody są najmniej awaryjne? Zobacz!


Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Jaki używany samochód kupić, by jeszcze przez kilka lat służył nam w miarę bezawaryjnie? Nie jest to łatwy wybór. Często na szali stawia się ulubione marki z tymi, które najlepiej wypadają w rankingach, a do których niekoniecznie jesteśmy przekonani. Jednym z rankingów bezawaryjności aut, który warto wziąć pod uwagę przy kupnie używanego samochodu jest ten przygotowywany przez ADAC. Które samochody są najmniej awaryjne? Zobacz! Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Jaki używany samochód kupić, by jeszcze przez kilka lat służył nam w miarę bezawaryjnie? Nie jest to łatwy wybór. Często na szali stawia się ulubione marki z tymi, które najlepiej wypadają w rankingach, a do których niekoniecznie jesteśmy przekonani. Jednym z rankingów bezawaryjności aut, który warto wziąć pod uwagę przy kupnie używanego samochodu jest ten przygotowywany przez ADAC. Ten niemiecki automobilklub co roku przygotowuje raporty dotyczące samochodów używanych. Ostatni powstał na podstawie 3,38 mln zgłoszeń dokonywanych przez kierowców, których samochody uległy awarii na trasie. Które samochody są najmniej awaryjne? Zobacz!

Zobacz wideo: Wysokie mandaty dla kierowców na drodze S5 pod Bydgoszczą

od 16 lat

Oto najmniej awaryjne auta. Raport ADAC 2021

Raport, który jest istotny z punktu widzenia kupujących używane auta, obejmuje samochody do 10 lat, które w sprzedaży były oferowane co najmniej od trzech lat. Liczba rejestracji każdego modelu musiała przekroczyć 10 tys. egzemplarzy rocznie. Jak czytamy w moto.pl raport bazuje tylko na interwencjach pomocy drogowej, nie jest więc idealny. Wiadomo, że kierowcy musieli skorzystać z pomocy technicznej i nie mogli dalej tym samochodem podróżować. Nie wiadomo jednak jak wielkie były to awarie.

Te auta psuły się najrzadziej

W najbardziej popularnej klasie aut miejskich produkowanych w latach 2011-2018 najbardziej awaryjnymi okazały się Hyundai i20 oraz Opel Meriva. A które modele okazały się najmniej awaryjne? Zobacz szczegóły >>> TUTAJ <<<< lub w naszej galerii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na klobuck.naszemiasto.pl Nasze Miasto